Vi søger folk!

Vi har brug for dig hvis du er håndværker, eller tilbyder praktisk hjælp som havearbejde, rengøring mv. Du kan gratis få tilbudt nye opgaver allerede i morgen ved at tilmelde dig som underleverandør. Det er gratis og uforpligtende. Du vælger frit om du vil løse de opgaver du bliver tilbudt.
At blive underleverandører er en af de nemmeste måder du kan styrke din virksomhed på. Kunder du får har allerede betalt og er klar til at få deres opgave løst. Du får kunder leveret uden at lave markedsføring eller afgive tilbud. Og vi gør mere end bare at levere nye kunder – vi tager os også af kommunikation og fakturering. Kort sagt – vi får din virksomhed til at gro, mens du gør det du er bedst til – passer dine kunderne.
Vi søger både professionelle som har eget firma samt folk, der har lyst til at supplere deres indkomst med opgaver de får fra os. Eksempelvis som sommerferiejob eller fritidsjob. Du bestemmer selv hvor mange opgaver du vil have tilbudt. Opgavernes størrelse, sværhedsgrad, krav til værktøj, udstyr mv. Du bestemmer også selv dine ferieperioder – Kort sagt er det helt op til dig hvor mange opgaver du vil have og hvornår. Og fik vi nævnt at det er ganske gratis!

Tilmelding som underleverandør

Fortæl kort om dine kvalifikationer for at udføre de valgte opgaver.
Fortæl hvor du servicere kunder – fx hele Sjælland, 10 km fra din bopæl.
Har du nogle spørgsmål eller noget du gerne vil fortælle kan du anføre det her.

Ofte stillede
spørgsmål (FAQ)

Hvem kan blive underleverandør?
Vi tilbyder alle former for håndværk og praktisk service. Derfor har vi job til håndværkere af alle slags, samt medarbejdere der kan hjælpe med havearbejde, rengøring, græsslåning, klippe hæk og lign.

Hvad koster det at blive underleverandør?
Det er ganske gratis. Vi giver tilbud, laver salgsarbejde, markedsføring, indkassere betalingen og tager os af al forudgående kommunikation med kunden. Når du får tilbudt en opgave, så har kunden allerede betalt og prisen du får tilbudt opgaven til, er en pris hvorfra vi allerede har trukket vores servicegebyr til dækning af vores omkostninger.

Hvad kan jeg tjene som underleverandør?
Det bestemmer du selv. Vi har massevis af kunder og udføre du opgaver til kundernes tilfredhed, kan du få lige så mange opgaver du har lyst til.

Må jeg ansætte nogle medarbejder selv?
Ja naturligvis. Jo flere medarbejdere du har, jo større opgaver vil vi kunne tilbyde dig.

Hvordan udvælges hvem der får kunder?
Vi udvælger hvilken underleverandør, der vurderes til at være det bedste match til opgaven og kunden.

Kan jeg betale for at få flere kunder fra jer?
Nej. Vi udvælger dem som vi tror passer bedst til opgaven.

Hvordan får jeg mange kunder?
Vores kriterier er logiske og enkle. Siger du hurtigt ja til opgaven og får efterfølgende god responds fra kunden – så giver det jo sig selv at alle er glade og du er i god placering til at få flere opgaver tilbudt.

Hvordan får jeg besked om nye opgaver?
Når vi har en konkret opgave, sender vi en SMS ud til en eller flere samarbejdspartnere i området. I SMS’en beskrives opgaven, hvornår den skal udføres og hvad du får for den. Den der først melder tilbage får opgaven.

Hvilke type opgaver får jeg tilbudt?
Du får tilbudt opgaver hvor kunden allerede har forudbetalt og er klar til at få opgaven udført.

Hvordan modtager jeg besked om nye opgaver?
Du modtager besked via mail / SMS om at der er en opgave til dig. Du kan frit vælge at sige ja eller nej til opgaven.

Hvordan bliver jeg betalt?
Når du har udført en opgave sender du os en faktura. Har du mange opgaver, kan du samle dem og sende en gang om måneden eller som det bedst passer. Herefter vil betalingen blive overført til din bankkonto inden for 3-5 arbejdsdage.

Hvad hvis prisen på opgaven er lavere end forventet?
Ønsker du ikke at løse opgaven til den pris vi er kommet frem til og som vi har tilbudt kunden, så takker du blot nej. I dit svar tilbage kan du afkrydse hvorfor du takker nej og her er “for lav en pris” en af valgmulighederne.

Kan jeg være sikker på at blive betalt?
Ja. Der er ingen problemer med dårlige betalere, for alle kunder betaler forud.

Betaling ved større opgave?
Her bliver du betalt i takt med opgavens udførelse.

Hvordan får I kunder?
Kunden søger efter en opgave på internettet. Dette kunne være en byggeopgave, en serviceopgave eller en rådgivningsopgave. Kunden kommer forbi vores hjemmeside og indtaster sin opgave. Kunden kan også have fået os anbefalet, eller blevet gjort opmærksom på os via vores reklamer, store netværk, etc.

Skal jeg udarbejde tilbud til kunder?
Ved mindre opgaver kan kunder få udarbejdet et tilbud mod et servicegebyr svarende til timepris for det pågældende arbejdsområde. Hermed sikre vi kundens seriøsitet og undgår folk, der blot benytter vores tjeneste som et pristjek. Hvis du er interesseret i sådanne job, hører vi gerne fra dig. Din betaling herfor vil være det nævnte servicegebyr.

Skal jeg have en bil?
Nej. Men det vil naturligvis gøre at du kan betjene kunder i et større område. Vær opmærksom på at du skal medbringe det nødvendige værktøj, redskaber og maskiner til at udføre opgaven.

Bliver jeg ansat af jer?
Hvis du tilmelder dig som underleverandør får du opgaver af os. Det er dog dig selv der skal huske at betale skat af indtægt. Ligesom du skal have din egen forsikring.

Hvilken info får jeg om opgaven?
Vi sender dig en email eller SMS, når vi får en opgave ind, der matcher dine ønsker. Du svarer SMS’en med ‘JA’, hvis du gerne vil påtage dig opgaven. Du får en SMS, når vi får en henvendelse, der matcher dine ønsker til opgaven og din geografiske placering. SMS’en indeholder et link til opgavebeskrivelsen og det uddybende notat fra vores sagsbehandler.

Hvordan acceptere jeg et job?
Hvis du synes opgaven er interessant, så svarer du på SMS’en / mailen med ‘JA’. Er du ikke interesseret, svarer du ‘NEJ’. Så enkelt er det. Hvis du svarer ‘NEJ’ eller glemmer at svare, sender vi bare tilbuddet videre til den næste underleverandør, der matcher kriterierne. Du er helt fri til at takke nej til opgaver uden problemer. Vi værdsætter dog tilbagemelding om årsag til at du ikke ønsker at løse det pågældende job.

Hvordan tjener I penge?
Service inde og ude, har skabt et unikt online system, hvor kunder nemt og prisbilligt kan indgå aftaler om udførelse af service og håndværk. Da vi forsyner vores underleverandører med betalende kunder, sparer de tid og omkostninger til markedsføring, tilbudsgivning, kundeservice, projektledelse, fejlhåndtering, fakturering, bogføring og administration, da det alt sammen varetages centralt af os. Via forudbetaling sikrer vi os mod tab, hvilket er med til at holde vores priser nede. Vi kan således sikre markedets bedste tilbud og lavere pris gennem central administration, forudbetaling og stordriftsfordele. Vores indtjening stammer fra den forskel som kunden betaler for at få udført en serviceydelse og den pris vi afregner med vores underleverandører.

Har du spørgsmål?

Vi sidder klar til at hjælpe.

Udfyld ovenstående formular og anfør dine spørgsmål i beskedfeltet
– så vender vi hurtigt tilbage til dig.